Eliffffkkkkkk Herkese merhaba, gebelik için kan testi yaptırıp değerlerime baktırmak istiyorum, kadın doğuma mi gitmeliyim yoksa aile hekimi de yapıyor mu ??
myavocado Eliffffkkkkkk kadın doğuma gitmeniz daha iyi olur, hormon testi filan da yapılıyor, adetinizin belli gününde çağırıyor.
gayesblog Eliffffkkkkkk özelde boşuna para vermeyin bence ilk etapta sağlık ocağına gidip değerinize baktırın. Daha sonra zaten kadın doğuma gidip testlerinizi yaptırırsınız doktor yönlendirir.
Ebrugunesss Eliffffkkkkkk kan değerlerinize yani vitaminlerinize de baktıracaksanız sağlık ocağı değil de hastaneye gitseniz daha iyi olur önce kadın doğuma gidip hormon testi verirsiniz hemde ben söylemiştim kadın doğumdan dahiliyeye yönlendirmişlerdi ikisini de aynı gün halletmiştim
Cosimaniehaus Gebelik varsa ve kan değerleri vitamin vs baktıracaksanız aile hekiminde baktırabilirsiniz.
Eliffffkkkkkk Gebelik yok, uzun süredir istiyoruz daha öncesinde kadın doğuma gitmiştim ama herhangi bir test yapmadılar hormon vs. Şimdi önce bunları yaptırmak istiyorum