hope2018 Arkadaslar ben 16.haftamdayim Allahin izniyle sola yatacam diye geceleri ayaklarimin uyustugunu ve karnima kadar kramp girdigini fark ederek uyaniyorum doktora sordum bisey olmaz dedi ama ben tedirgimim boyle bisey yasayan var mi aranizda
muzisyenanne06 hope2018 bende 18.haftandayım aynı şekilde kramplar çekiyorum ama sade soda rahatlatıyor özellikle beypazarının sodası . Magnezyum eksikliği yapabiliyormuş çok ileri hal alırsa mutlaka tekrar gidin bence . Bende bunların dısında bide aşırı burun kuruluğu yaşıyorum çok ilginç şekilde . Gece yatarken yanımda bir kapta su duruyor ama nemlenmiyor 😭
mrveodbs Kalsiyum ve magnezyum eksikliğinden oluyor genelde kramplar. Süt yoğurt çok tüketin faydasi oluyor