Dün detaylı usgye girdim haseki eğitim araştırmada fakat doktor bebeğimin kafası 10 gün 1 hafta normal haftasına göre küçük dedi çok korkuttu beni ve mahvoldum. kilo ve boy oranı normal 23 haftalık ama kafa çapı 22 hafta ölçülerinde dedi 2 li testimi görmek istedi ilk usg görüntümü görmek istedi elimde yoktu bugün de bunları temin edip özel bir polikliniğe gittim güvendiğim hocama evet dedi böyle bir fark var ama bu çok irdeleme bundan birşey çıkmaz dedi biraz olsun içime su serpti varmı daha önce bunu yaşayan 3 haftada bir usg önerdi düzenli kontrol herhangi birşey çıkmaz bundan dedi umarım kızımı sağlıcakla kucağıma alırım 🙏🏻🙏🏻🙏🏻😢😢😢