Beetuull bubuiledudu benimde 1 kürtaj 2 kimyasal var, Rabbimden ümit kesmemek gerekiyor elhamdülillah nasip oldu. RABBIM hayırlı kolay doğum nasip eylesin
Muallime-fmo 38 haftalık olduk. Nefes alamıyorum. Yatakta sağdan sola dönemiyorum. Yalancı sancılar başladı. İnşallah hayırlısıyla doğsun istiyorum artık.
gayesblog numix hadi hayırlısı olsun inşallah :) kaçıncı haftada belli oldu acaba ? bana da tahmin yaptı ama cuma yine gideceğim doğru mudur bilemiyorum heyecanlıyız 🥰
numix gayesblog 13. haftada belli oldu ben de yarın tekrar gidicem net mi diye. Size ne söyledi peki🥰
gayesblog numix %70 erkek dedi ikili test için başka doktora gittim oda büyük ihtimalle erkek olacak dedi o zaman 13+0 dım. Cuma günü 14+3 ile gideceğim doktoruma emin olmak için. Cinsiyet problem değil de bir şeyler almak istiyorum 🥰🥰🥰 elim kolum bağlandı çok tatlış bebiş şeyleri var. Özel hastaneye mi gidiyorsunuz değişir mi acaba ki off bilemiyorum 🤣
numix gayesblog Bana da % 80 tahmin ediyorum diyerek kağıda yazdı ben de merakla bekliyorum 🙈 ay sizin de erken görünmüş benim gibi ve erkek😂 evet özel takipliyim. İkili tarama sonucu çıktı mı?
gayesblog numix bende özele gidiyorum hem doktoruma hem de bu ikili test için gittiğim yer güzel deneyimli doktorlar 2 side aynı cinsiyeti söyledi ama bakalım sağlıklı olsunlarda. Sonuç çıktı çok şükür temiz. İçimize su serpti 🙏🏻🌹
sariniz13 Beetuull devlet hastanesine göre 35+3 özel hastaneye göre 34+5 sancılarım hafiften başladı ilk kez dün alttan muayene oldum şuanda hafif hafif sancılarım var bol bol yürüyorum aşırı yorgunlukta başladı ve hala hastane çantam hazır değil😂