Arkadaşlar gebelikte çatlaklar olağan zaten biliyorum ama ben daha çok göbek göğüs bacaklarda bekliyordum. Bacaklarımda çok kilo alıp verdiğim için vardı zaten, göğüslerim de ekstra büyüdüğü için göğüslerim çatlar diye düşünüyordum ama dün üst bölgem bir anda kızardı şimdi de baktım mor çizgiler oluşmuş aynı bacağımda ki çatlaklar gibi. İnternette de baktım o bölge için bir şey yazmıyor. Normal mi sizce 🤦🏼♀️