Masalll_26 Selam arkadaşlar Yalova devlet Hastanesi’nde doğum yapaniniz oldumu memnun kaldınız mı nasıl ilerliyor süreç doktor giriyormuydu doğuma normal doğuma? Sezeryana zaten giriyordurda