HandeSefa İyi geceler hanımlar 3 haftalık gebeyim açık kahverengimsi bir lekelenme oldu ilk gebeliğim olduğu için burdan sizlere sormak istiyorum ne gibi bir sakıncası vardır acaba ?
Yalinn8 HandeSefa bence dr a gorun, yerlesme de olabilir sıkıntili birsey de ama gorunmeden bilemezsin
Hafizeipek kbradmrbs herkeste olmaz..bence böyle bir öneride bulunmayin kimseye sonuçta ne olacağı belli olmaz biz buradan bilemeyiz neden olduğunu
Yesimustafa Bu haftalarda olan leke kanama ya düşük yada yerleşme kanaması . En iyisini doktor muayenede bilir
Aysesare HandeSefa kahverengi akıntı , pembemsi leke yada kan görmek bunlar normal değil hiçbir zaman.
Aysesare HandeSefa normal bir durum değil beklemeden doktora git haftan çok erken. Bazı kişilerde yerleşme kanaması oluyor bazı kişilerde düşük burda kimse senin ne durumda olduğunu bilmez
Srfn11 HandeSefa Canim sen buradan fikiralma bulonuda rica ediorum hemen bi acile gozuk yarinda doktora git. Kotu bsy yoktur sanmiorm ama yinede aksatma
HandeSefa Aşırı derece bir akıntı değil çok hafif bir renkti çokta koyu değildi açıgın da açığı gibiydi
Hafizeipek HandeSefa 3-4 saattir herkes acile git diyor sen hala kırmızı değildi açık renkli falan diyorsun burda vakit kaybetmeden acile git
aylaacetin HandeSefa doktora git düşük tehliken yoksa bile yinede progestan falan versin ne olur ne olmaz. Benimde 4 haftalıkken olmuştu doktor bişey yok gayet iyisiniz dedi 8.haftada düşük yaptım. İhmal etme doktora git ilk hamileliğinmiş