Hasibeeee Hanımlar maraşta sular akademi hastanesine gidiyorum oraya gidipde doğum yapan varmı doğum ücretleri nekadar çalışanların ilgilenmesi falan nasıl bilgi verebilirseniz çok sevinirim
Meli-sa Hasibeeee ben 15 gün önce doğum yaptım 17 bine gaywt iyi işgilendiler üzerime kadar onlar giydirdi çok memnun kaldım
HaticeGH Hasibeeee muayene ücreti 900 oldu nst 100 tl doğum en son sezeryan 18 bindi ne zaman zamn gelir dogum ücretine ama bilmiyorum
Ftmtsdmr Meli-sa ne güzel bakalım bende sancı bekliyorum normal doğum için gideceğim ama doktorun gelmesine gerek yok diye düşünüyorum nasip