Hilal14-12-21 Mom_boy ben şu an 33+3 um 1700 Gr demişti 3 hafta önce haftaya kontrolüm var şimdi siz böyle 2 3 kilo fln diyince acaba benim çocuğum zayıf mi ne diyorsunuz 🙄
6hilal_akin1 Hilal14-12-21 32+2 de benim 2000 ydı şuan 34+2 yim 2 gün sonra gideceğim bakalım ne kadar olmuş
Mom_boy Hilal14-12-21 bazılarına göre de benim bebiş zayıf geliyor bize 32+1 de 1900 gramdı bizim ki de
Gokyuzum_g0730 Bugün gittik 35+3 de 2900 dedi ama kilolu buldu zaten 1 hafta önde gidiyor neden anormal buldu anladım diyet yap tatlı ve ekmek yeme suyuda sınırda dedi