ZeynepDuru17 Allah Allah detaylıdan sonra bile erkek demeleri gerçekten ilginç olmuş kuzum haklısın insan nefsi ikisinden de tatmak istiyor üstelik net bişey söylemediği içinde hep ikilemde kalmışsın umutta etmişsin ama olsun sağlıklı ve hayırlı olsun da inan hiç önemli değil.. Benim ilkokul hocam vardı 3 kızı vardı illa erkek olsun diye 4. Yü yapmışlardı erkek oldu ama çocuk büyüdüğünde kötü arkadaş çevresi yaptı okumucam ben dedi adam gözleri dolarak anlattı eşimle dert sahibi olduk bir sürü hastalığımız çıktı başedemiyoruz demişti benden size tavsiye Rabbimden hayırlı bir evlat isteyin demişti bende hep hayırlısı olsun diye dua ettim ama Allah biliyor içimden kız geçirmeden de edemiyordum eşimde çok kız istiyordu ama erkekmiş hayırlısı buymuş dedim evlat evlattır sonuçta ama eşim hala kabullenebilmiş değil umarım doğunca fikri değişir 🥴