Semaa00nur Kızlar bugün biraz evleri temizledim. Süpür sil toz al 2 balkonum var oraları yıkadım şimdi çok fazla belim ağrıyor lavaboya girdim özür dileyerek söylüyorum sarımsı yesilimsi akıntı olmuş ilk defa oluyor sizce normal mi belimin ağrıması ve akıntı
Alpsmommm Semaa00nur kendini yorduğun için olabilir bel ağrısı ama akıntı için aynı şeyi diyemem belki enfeksiyon vardır
Semaa00nur Alpsmommm yaa gebeligin başından belli var benim enfeksiyonum 3 defa fitil kullandm ama maalesef geçmedi ilk kez rengi farklı geldi akintimin erken dogum riskim de var belimde ağrıyor bir soraym dedim