Sedaince En son saat altı da yemek yedim başka bişey yemedim yine de yanıyor midem yatınca 😒 muz yedim yoğurt yedim gaviscon içtim hala aynı oturunca bişey Yok yatınca sanki acı bi su ağzıma kadar geliyor gibi oluyor yatamıyorum
Janset2105 Benimde öyle maalesef 😔 benim bebek ters olduğu için kafasını mideye çok baskı yapıyor gaviscon içince benim geçiyor süt felan deneyin yine de geçmiyorsa yapacak bişey yok maalesef 😔
Aysesare Sedaince çift yastıkla yatıyorum. Yoğurt suyu iyi geliyor, bende gavisvon içtim kesmedi çekiyorum şuan