Hulo2105 1palyaco 27+3 üm 3 gündür sütüm damla şeklinde gelmeye başladı çamaşırım hep leke oldu dün aldım taktım🥲
elmaelmaelma 1palyaco gümüş kapakla göğüs pedi birbirinin muadili şeyler değil. Göğüs uçlarınız yara ve çatlak olursa gümüş kapak kullanılıyor iyileştirme amaçlı. Göğüs pedi, göğsünüzden istemsiz sızan süt sütyeninize ve tişörtünüze bulaşmasın diye koyuluyor.
yenidenanne34 1palyaco ikisini ayni anda kullanmaktan bahsediyorsaniz kullanamazsiniz. Göğüs ucunuz yara olmasin diye gümüş kapak kullanin. Baktiniz yara olmuyor yada oldu gecti o zaman sütünüz camasirinizi islatmasin diye pedi kullanırsınız. Ama yarayken ped koymayın
Mucizeayla 1palyaco ben ikisini aynı anda kullandım 🤣 gümüş kapakları takiyodum dışarıdan çok iz belli ettiği için rahatsız görüntü oluyodu kapakların üstüne pedleri koyuyodum 😂😂 hem belli olmuyo hem taşan sütleri topladı pedler iyi oldu 🤣