MAHPARE sselime_bebek1 ben dr sormuştum hangisi daha etkılı dıye dedi ki fitil şekildinde alındığında daha etkili, bende şu an fitil şekılındr alıyorum inşallah şifamı veriri rabbim
Gulcinnnnanne Arelmom_ bende 22 haftalıgim kullaniyorum karın kasık agrınız oluyor mu acaba benim oluyor da progestandan mi bilemedim endişeleniyorum