21 yaşında evlendim, 25 yaşımda anne oldum (önce çocuksuz gezmek tozmak istedik birbirimizi tanımak istedik) şu an 26 yaşındayım ve oğlum 18 aylık. Ben şimdiye kadar hep gezen tozan çalışan biriydim.. Anne olmak bana çok ağır geldi ve bazen çok mutsuz oluyorum (kesinlikle yanlış anlaşılmasın). Yani her insana annelik iyi gelmiyor.
Benim oğlum çok zor bir çocuk ve benim eşim hariç hiç destekçim yok, yakınde ailem yok(eşimde yoğun çalışıyor). Şu an hiç tekrar çocuk düşünmuyorum tabi Allah’ın işine karışılmaz ama şimdilik böyle.. ilerde düşünürmüyüm.. onuda bilmiyorum. Annelik beni maalesef çok yıprattı