Ben acile gitmiştim serum taktılar bol bol su iç dediler.Sonrasında kendi doktoruma kontrole gittiğimde söyledim ılık su,süt içine biraz şeker atıp içince rahatlarsın dedi normalmiş yani.Benim de ilk 27.haftda olmuştu şu an 30 olacağım hala oluyor ara ara🥹