Dilekguclu benim de detaylıda kalpte vsd cıktı, istersen genetik test yaptırabilirsin dedi sonra ben bi kalp için yaptırmak istemedim. Bu pazartesi kendi doktorumda bağırsakta hafif bir parlaklık gördü. O da dedi istersen yaptır diye. Canım sıkıldı 2 haftada bir olumsuzluk ve endişe yaşamaktan dün kan verdim fetal dna için gönderdik bakalım sonuç bekliyorum allahın izniyle inşallah temiz çıkar bebeğimin sonuçları. Tetkikler arttıkça riskler artıyor yani tıp geliştikte hamilelik doğaldan hastalık gibi bi yere gidiyor ama hassas bi dönem olduğu için yaptırmak bi dert yaptırmamak umarım temiz çıkar da bu stresim biter siz de aklınızdan çıksın diye yaptırabilirsiniz korkular