Benim değerler iyiydi ama amh bakmadık deoxmen diye yumurtalara iyi gelen bir vitamin yazdı. Ama yumurtlamadan 3,4 gün önce başlamıştım bakalım bu ay etkisi olacak mı. Amh değerine baktırmak istiyorum da ben adetliyken mi gitmek lazım illa. Bir de fsh 4 lerde benim baktırmama gerek var mı sizce?