Merhaba Hamişler 😊 kızlar bir konuda fikrinizi almak istiyorum 14 haftalık hamileyim bebeğim bu zamana kadar kendini göstermedi hep sırtı dönük bir şekilde denk geldik ultrasonda. Dün 14.haftamıza girdik doktor kontrolümüz vardı bebeğim yine sırtı dönüktü doktor ne yaptıysa döndüremedi. Fakat doktor %90 erkek dedi. 1 hafta sonra tekrar gelin yine bakalım kordon da olabilir dedi. Kafam çok karıştı böyle bir durum yaşayan varmı? Ben ilk hamile olduğumdan beri hep kız diye hissettim rüyalarımda hep kız bebek gördüm. Bu zamana kadar da hep kızım diye hitap ettim öyle sevdim. Oğlum hiç diyemedim. Şuanda da hissettiğim hala kız öğrendiğimden beri oğlum demeye çalışıyorum ama yine hep içimde bir kız hissi var. Allah sağlıklı evlat nasip etsin öncelikle bunu diliyorum ama. Acaba benim durumumu yaşayan oldu mu aranızda. Başka bir doktora daha mı gitsem diye de düşünüyorum. Ne yapsam bilemedim. Uzun oldu kusura bakmayın. Şimdiden çok teşekkürler ☺