Asyarslan60 öncelikle teşekkür ederim 🌸🌸 benim hiçbir sorum yok çok şükür kistim yada adet düzensizliğim hiçbirlerim yok ama maalesef eşimin değerleri düşük çıktı doktorum eşimden kaynaklı olduğunu söylemişti inşallah bu tedavinin yararını görürüz 🤲🏻🌸 geçen ay kimyasal gebelik oldu bu şekilde devam ederse nolucak hiç bilmiyorum 🥺