Kızlar 20+4 . Dünden beri sağ kasığımda agrı var regl sancısı gibi ama bazen şiddetleniyor . Dün sabahtan beri vardı doktoruma sordum idrar yolu enfeksiyonu ve rahmin büyüme baskısı yapar dedi . Aksam geçmeyince eğitim ve araştırmaya gittim kan idrar verdikten sonra doğumhane de alttan baktılar sonra ultrasonla baktılar sonra nst ye bağladılsr yarım saat kadar . Sancın var dediler 45lere çıkıyordu bazen . Sonra tekrar ultrasonla başkası baktı sancın var ve düşürmemiz lazım gerekirse ilaçla diye yatış verelim dediler . Ben istemedim doktorumu aradım eve gitmek istiyorsan git dinlen dedi . Bende imza attım çıktım . Sabah kendi doktoruma muayeneye gittim idrar yollarında enfeksiyon varmış bebeğin kalp atısı gelişimi suyu vs herşey normal dedi . İdrar yolu enfeksiyonu yapar ve bebegin ayakları senin agrın olan yerde o tekmeledikce agrı da olabilir dedi . Bide dün egitim ve araştırma hastanesinde myomlu gebeliklerde 30-31. Haftalarda dogum başlayabilir başlamayadabilir diye beni korkuttular . Kendi doktorum boyle bi kural kesin bişey yok dedi . Myom 6.5 cm suan . Deneyimlerinizi dinlemek istiyorum ilk gebeliğim çünkü . Her kafadan bir ses çıkıyor. Ağrımda geçmedi hala 😕