Birtutambebek cuma günü Cerrahpaşa perinatolojiden sıra alıp yaptırdım. Doktorlar müthiş ilgiliydi, oğlum ne kadar çikolata da yesem kahve de içsem dönmediği için kalbini görene kadar çok uğraştılar. Baktılar olmuyor pazartesi tekrar gittim tamamladılar raporumu. Perinatoji bölümünden sıra alıp yaptırabilirsin. Doktorum bana 20 hafta üzeri özellikle de 22 de gel dediği için tam 22 haftaya randevu alıp gittim ben.