Kızlar, zaten belliydi ama ben de inanılmaz bir korku oluştu bebekle ilgili, öyle yaptı normal mi, titredi normal mi, rengi hala sarı doktor sallamıyor mu, nefes nefese kalıyor emdikten sonra bazen, emerken öksürüyor birden memeye saldırdığı için, boğazına bi şey kaçarsa yok ciğerine mi kaçar. rahat olmak istiyorum çünkü böyle bi saçmalık olamaz her seferinde her şeyden korkmamalı ama olamıyorum. Sizler nasıl atlattınız ? Bana bi akıl verin lütfen… Normal mi bunlar çok zorlanıyorum bazen 14 gündür dardayım 😞