162999 habersiz değilde sana iğne kullandıracak bi doktor bul kendine, çünkü doktor rapor çıkartmadan alamıyoruz, çok pahalıya denk geliyor, oksapar 4 binlik ve ecopirin 81mg kullanıyorum, kullanırsanda korkma hiç birisi zararlı değil, bak 14. Haftama giriyorum çok şükür sorunsuz devam ediyor, daha önce kaybın olduysa hiç riske atmadan kullan, umutsuzluğada kapılma, ben ne yapıcam diye kendime dünyayı dar ettim 🥲 ama su akıyor yolunu buluyor, 4. hamileliğimi yaşıyorum, bu haftaların hayalini bile kuramazken, çok şükür yaşatana 🥹