Burcucalar
Merhaba. Benim düşük tehlikem vardı daha doğrusu kanamalarım oluyordu şuan kanamalarım kesildi fakat doktor hala içerde pıhtı var diyor 10 haftalığız bu arada. O kanamalarım varken doktor bana ayrı ayrı olmak üzere toplam 20 gün rapor verdi. Bugün iş başı yaptım ama çalışabilecek durumda değilim gerçekten de mide bulantılarım çok ve çok halsiz bitkinim. Acaba tekrar rapor alabilirmiyim? Özelden falan.