Momybaby Kızlar, gebelik şekerim tam sınırda çıktı şimdilik karbonhidratı tamamen kesmem lazımmış, normalde çok yiyordum , var mı beslenmesi aniden değiştiren nasıl yapıyorsunuz
Bsmozclk Benimde sınırda çıkmıştı. Rafine şekeri tamamen kestim. Meyvelerden şeker ihtiyacımı karşılıyordum. Tabi her meyve de değil. Mesela kavun karpuzda şeker yüksek. Elma yiyordum çoğunlukla. Hamurişini de kesmiştim. Ekmek olarak çavdar veya tam buğday ekmeği yiyordum. Çok düzenli beslendim. 3 ana öğün 3 ya da 2 ara öğün yapıyordum. Doğuma +6,5 kilo ile girdim. Bebeğim 3 kilo doğdu. Yani hep bebeğe kilo aldıracak şekilde beslendim. Zaten her şeyi bebeklerimiz için yapıyoruz 🌺
Momybaby Bsmozclk ne güzel dikkat edebilmişsiniz 😊 ben karbonhidratı kestim ama bi türlü çikolata yani şekeri kesemiyorum olmuyor yani
Bsmozclk Momybaby direnmesi çok zor biliyorum bende çikolataya çok düşkünümdür ama bebeğime bi zarar gelmesin diye mecburen yemedim. Doğumdan sonraya saklayın tüm çikolatalarınızı o zaman gönül rahatlığı ile yiyebilirsiniz ☺️