Kızlar cuma günü fetal DNA için kan verdim burda okuduğum kadarıyla herkese mesaj gelmiş çalışma başlamıştır diye bana Salı oldu hala gelen bir mesaj yok acaba direkt sonuç gelebilir mi çünkü 5 güne çıkıyor demişlerdi mesaj gelmeden sonucu alan var mı?