_eda8 Merhaba , 11+2 haftalık hamileyim ama cok özür diliyerek söylüyorum kabızlık yaşıyorum şuan ve karnımda cok şişkinlik var ve baskı yapıyor buna karşı ne yapa bilirim ? Ne tükete bilirim ?