soniy_55 arkadaşlar bugün 8 haftalık sağlıksız gebelikti kurtaj oldum 3 hafta ilişki yasak dendi kanama kaç gün sürer sancılı geçer mi şuan sancım yok. 4 saat oldu kanama hala yok eve yolladılar bilgisi olan yazabilir mi
14022024 soniy_55 çok geçmiş olsun canım benim bir hafta az az kanamam sürmüştü ilk iki üç bugun adet sancısı gibi ağrım oldu sonra hafifledi
dika soniy_55 bende 7+3 ken kürtaj oldum 15 gün kanamam oldu ilk iki gün sancı çektim sonra normal oldu sonra 1 ay sonra adet oldum
Dlntkesn soniy_55 çok geçmiş olsun bende kürtaj olmuştum 1 hafta ara ara az az kanamam oldu 1 ay sonunda da adet olmuştum hafif adet sancıların olabilir endişelenme. Allah’ım tekrar sağlıkla nasip etsin inşallah 🤲🏻
ilaydamom_ Kanama hic olmayabilir az az olabilir de. Sizi bir hafta sonra kontrole çağırmış olmaları lazım içerde parça kalmış mı diye. Onun dışında benim de pek sancim olmamıştı. 20 gün ilişki yasaktı. Çok gecmis olsun 🙏🌸
soniy_55 çok teşekkür ederim hepinize 10 gün sonrasına kontrol için gel dedi umarim içimde bişey kalmaz temizlenir