Ben tatlı şeyleri asla yiyemiyorum acı ekşi moyhoş şeyler yiyebiliyorum bugünde etsiz çiğ köfte yemek istediğim biraz yedim ama eşim İnternete baktım yasak yazıyor diyor bende dedim etsiz yiyorum ben etli olan yasak dedim ama bilemedim sizler tüketiyormusunız ben çok seviyorum her şeyi yiyemiyorum zaten aranız da yiyen varmı yada hamilelik sürecinde yiyip bebeği sıkıntısız doğan oldumu