Bucuruk85 merhaba öncelikle. Bende 13 haftamdayım ve göğüslerim büyüdü. Senin gibi destekli kullanan bir insandım. Dışarıda normal desteksiz sütyen kullanıyorum evde de bralet kullanıyorum. Eski penti çalışanıyım 😅 deli gibi bralet ve yarım atlet almıştım suan çok çok iyi anlıyorum iyiki almışım diyorum. Diyeceğim o ki zaten büyümüş göğüslerin hem kendi nefes almanı zorlama sıkmasın seni hemde her ihtimale karşı önlemini al derim bence ☺️