Merhaba kızlar 3 gün önce gebe olduğumu öğrendim daha reglime 2 gün var biraz erken öğrendim bugün sabah baya kanama vardı açık renk değildi bildiğiniz kırmızıydi ve pıhtı pıhtıydi cok küçük olduğu için ultrason da da görünmez dedi doktor progestan ve iğne verdi başına böyle gelip sağlıklı Bi şekilde atlatan var mı çok korktum🥺