Yaren1807 Kızlar 2 gündür oturduğum yerden kalkarken yürürken felan bacak arasi bikini bölgem ve kasiklarim da ağrı oluyor normal mi 3 gün önce nst çekindim sancı yoktu
Berfin_aslan_8027 Yaren1807 Cnm seni korkutmak gibi olmasın ama benim arkadaşımda 37+4 te bacak ağrısıyla hastaneye gitti çocuğun suyu bitmiş dediler sezaryana aldılar sende tedbir amaçlı bi doktoruna görün istersen🙃
Nazd1 Yaren1807 canım benim 33+3 oldum ve neredeyse 1 ayı geçik zamandır var 🤦🏼♀️ her akşam sabaha kadar ağlayarak yatıyorum doktora danıştım normal doğuma hazırlıyo kendini vucut dedi ve hiç bi çözüm bulamadık😓
Yaren1807 Berfin_aslan_8027 geçen hafta 2 kere acile gittim artık çekiniyorum gitmeye yaa tanıdılar resmen 😵💫 haftaya perşembe kontrolüm var beklesem bisey olur mu ya
Berfin_aslan_8027 Yaren1807 cnm bunda utanılacak birsey yok ama perşembe günü randevjn varsa bekleyedebilirsin yani korkma
tosbisinannesi Yaren1807 bacak bacak üstüne attığımda ya da yatarken bacaklarımın arasına yastık koymadığımda oluyor bende de aynısı bunlara dikkat ettiğimde geçiyor
Yaren1807 Nazd1 yaa anladım canım inşallah ağrıların hafifler güzel bir doğum yaşarız ilk gebelik olunda tedirgin oluyorum