Ebbruc Hync1 ilk hamilelikse normal, kilonuz normal mi bazen yağ dokusundan dolayı da hissedilmeyebiliyomuş ben 21.-22.hafta da hissettim diye hatırlıyorum
Edaanayan_ Normaldir bende 19 hafta itibari ile pıt pıt şeklinde hissetmeye başladım şuan 26 haftadayım heryerini hissetmeye yavaş yavaş başladım 2 hafta daha bekleyin derim iç karnınız genişse ondan hissetmiyo olabilirsiniz