minnosbirkiz Kjumbo gaz yapıp yapmama olayı her bebekte değişken oluyor, arkadaşlar öneride bulunur ama siz bebeğinize iyi geleni gözlemleyip deneye deneye buluyorsunuz genelde ☺️
ece1234- Kjumbo ben ilk bebeğimde hep hipp kullandım ondan başkasını asla almadı aptamil kabız yaptı aptamilin kolik bebekler için olanının tadı acı geldi içmedi ama doktorumuz sma yı önerdi yağlı olduğu için gaz yapmıyormuş kolay kaka yaptırıyormuş benim bebeğim diğerine alıştığı için sevmedi maalesef
Kjumbo minnosbirkiz Hastane çantasina koyacağim, daha doğmadi, yanimda kaliteli birsey bulundurayim istiyorum
minnosbirkiz Kjumbo sağlıcakla gelsin inşallah 🌸 arkadaşım ikizlerine bebelac gold kullanıyor, çok memnun olduğundan bahsetmişti, bi araştırın isterseniz, yorumları içinize sinerse ona göre karar verirsiniz ☺️
Muallime-fmo Golden Goat aldım tavsiye üzerine. Anne sütüne en yakın olduğu ve gaz yapmadığı söyleniyor. İlk gebeliğim. Hastane çantasına koydum ben de.