astroloji123 yani benim nefes slmamı zorlaştıracak bir gerginliğim olmuyor. Ama bazen içimde durduğu pozisyon dolayısıyla kendimi rahatsız hissettiğim oluyor. Her hareketini hissediyorum sizde hareketle alakalıysa hissediyorsunuzdur. Bu arada 26+4 haftalığım bende.