momofmychildren Kubra9090 dün akşam 15/9 Bugün 13/5 çıktı tansiyonum doktoruma yazdım henüz dönüş yapmadi kalp çarpıntısı devam ediyor sizce acile gitmeli miyim Dün doktorum bir günlük ölçümle olmaz dedi bugün de böyle çıktı normal mi sizce 30 haftalık hamileyim
Kubra9090 Melliisaa benimde tansiyon yüksek canım benim ve alfamet kullanıyorum hafta da bir gidiyorum benim de tansiyon 14 lerde hep
Melliisaa momofmychildren 4 saat saat başı takip edip 15leri görmek gerekiyormuş doğuma karar vermesi için
Kubra9090 momofmychildren benim doktorum bana 14.9 u gördüğün gibi acile gel demişti bence sende bir görün doktora