Merhabaa benim 3. Hamileliğim 1 düşük bir de erken doğumum var, minik mucizemi tanıyan vardır belki 26 haftalık 600 gram doğmuştu ama 11 aylıkken kaybettim 🤍
6+3teyiz şuan ama bugün pertim çıktı bişey yapmadan yatıyorum bugün ,3 gündür aşırı bulantılarım başladı mecbur prilama başladım, ekstra progestan ve d vitamini başlattı doktorum. Keseyi gördük 5+5 te kalp atışına haftaya gidicez inşallah 🥰 sizde durumlar nasıl