eminegizem Umay kulağa hoş geliyor ayrı ayrı telafuz edildiğinde de hoş duruyor Reyhan umay diye seslenilmeyebilir. Ayrı ayrı güzeller gibi. Sen ve eşinin kararı çok önemli☺️ Kaç haftalıksın canım zamanın varsa düşün iyice bakarsın tek isim koyarsın. Vallahi o isim şeyi bende de var bir türlü karar veremedik gitti çok zor 🤦🏻♀️