Ozdemira Merhaba ben 6 haftaya girdim. Normalde karından bakıyordu doktor kese göründü bebek de göründü haftaya gel vajinal bakıp kalbi duyup netleştirelim dedi. Karından göründükten sonra birden vajinale neden geçmek istedi bilmiyorum içime dert oldu bir aksilik mi var diye
Yalinn8 Ozdemira ustten alinamayan sonuclarda vajinal muayene yapiyorlar daha garanti sonuc diye, endiselenme, ilk 3 muayenemi alttan oldum, gerektigi durumda yine olurum
Zeliha66 Ozdemira 8 haftalık gittigimizde kalp atısını duyamamisti vajinal bakti cok az duyuldu su iç mesanen dolsun 1 2 saate gel dedi gittim gayet güzel duyulmustu korkmana gerek yok canim
Ozdemira Yalinn8 ben de hep alttan baksa kafama takmayacagım ama birden haftaya alttan bakalm dedi o yüzden takıldım:/