asu_01 8 haftalık hamile olduğumu sandım, ultrasonda 6 haftalık çıktı. Kanamam vardı, doktor progesteron hormon iğnesi ve bir kaç ilaç daha yazdı. Her gün 1 kez iğne yapmam lazım. Kullananlar bilgi vere bilirmi? Şimdiden teşekkürler🙏🏻
Ley99 asu_01 bu iğne ve haplar sizde ödem kilo yaptımı geçici şekilde kullanıldığı süre içerisinde karnımda çok şişlik yaptı benim
Ley99 numix bu iğne ve haplar sizde ödem kilo yaptımı geçici şekilde kullanıldığı süre içerisinde karnımda çok şişlik yaptı benim
Kokoo Hamileliğimin İlk haftalarında 3 hafta boyunca her gün karnımdan yaptım. Eşim yaptı , kendim beceremiyordum , kanama durunca bıraktık korkmayın düzenli kullanın düzelir
Ley99 Kokoo bu iğne ve haplar sizde ödem kilo yaptımı geçici şekilde kullanıldığı süre içerisinde karnımda çok şişlik yaptı benim