Kızlar selam cumartesi günü regli günüm idi kan verdim 32 çıktı bugün 3 gün gecikmem var kan verdim 150 küsür cıktı kan değerlerim için doktor güzel olduğunu söyledi ama bu koyu kahverengi peçeteye silince gelen kanı anlayamıyorum dun 19.00 dan beri geliyor sizde bu şekilde bir şey yaşadınız mı