Merhabalar
Biz 30+4 olduk bi önceki hafta kontrole gittiğimde bebeğim 1553 gramdı iyi gidiyoruz dedi doktor ama bu aralar inanılmaz derecede iştahsızlık hissediyorum zorla bir şeyler yiyorum ama sonra da karnım ağrıyor istemiyorum pek yemek. Normalde kahvaltı bile etmeyen bir insandım ama tabi ki artık yiyorum fakat bu iştahsızlık işini nasıl çözerim bilmiyorum önerisi olan var mıdır güzel anneler 💝