Maviss718 valla afedersin benim.vajinada.sislik ve aşırı kaşıntı var kültür vardı bitti kültür dediğinde hiçbir belirti yoktu ama 22 haftaliga geldim kaşıntı şişlik oldu ben de sağlık ocağına gıdım kan verim dedim doktor kültür var dedi travazol verdi hafta kontorulum var haftaya kadar surucem gecsede söylicem yani