Alparslanmom__ Slm kizlar bugün doktora gttm kontrole doktorum bana renkli ultrason verdi ama bebeğimin dudağı garip cikms bu normalmi acaba anlayan varmı?
Lavinya21 Alparslanmom__ gayet normal çıkmış yani herşeyin net bir şekilde çıkmasını beklemeyin derim 🌺 benim bebişimin renkli ultrasonundada dudağı çok uzun çıkmış ve burnu çok büyük çıkmış 😂 doktor sebebi sıvının içinde olması ve hâlâ bebeğin şişik olduğunu söyledi
Aycanby Alparslanmom__ kız yok bişe çokta güzel Bi bebiş masallah içerideki Sudan ve ultrason cekiminden farklı gelmiştir sana 🤩
yokusbebek Alparslanmom__ Benim de bebişim böylee. Dudağında sanki et beni gibi bir şey vardı. Sonra düşündüm aksi bir şey olsa doktor söylerdi. Sizin gönderinizi görünce normal olduğunu anladım 🤭
Lavinya21 Alparslanmom__ aşkım düzelecek bişey yokki aksi birşey olsaydı doktor zaten söylerdi sıvının içinde tabiki hiç bişey net çıkmaz ki yani gayet normal tatlı bir bebişin olacak Allahin izniyle sağlıkla hayırlısıyla gelsin 💞
yokusbebek Alparslanmom__ benim detaylı ultrasondaki fotoğraf (22+4) çok ürkütücüydü. Bugün 25+0′da gittim. Baya netleşmisti. Çok çabuk degisiyor. Daha bı tatli görünüyordu.
Sibelella Benim kızımın ultrasonunu atsam uzayli sanarsin.İnce uzun yüz kemikli çene iri göz kapakları.Şimdi ay parçası gibi esmer güzelim.Takılma bu kadar 😅😅😅😅😅😅