Kızlar geçen hafta Dr gityim 5+6 gunluken keseyi gördü Dr 11 mm dedi bebek görünmedi 10 gün sonra geri gel dedi hamile olduğumu ogrendigim gundne beri aşırı mi mide bulantısı yasaiyorum kusamiyorumda ilk kızımda bu kadar bulantım yoktu bazı şeylerden midem bulanirdi ama bu sefer herşeyden evden bile bulaniyo 3 gün sonra de gidicem ama bukadar erkenden bu denli bulanmasi normalmi yada ne iyi gelir bulantiya