Korkmayınn🫶🏻 iki hafta önce ben de 11 haftalıkken birden bacaklarımdan indi kanama,acile gittiğimde paçalarımdan akıyordu. Düştü sandım. Çok şükür bebek sağlamdı. Bide şanssızlık memlekete gitmiştim ,babamlar bile perişan oldu. Çok şükür muayene eden doktor kanama alanın var ama korkma bi süre daha sürer sonra kesilir dedi. 5 günde kesildi. Bana günde üç ağızdan progestan ve üç günde bir progestan iğne vermişti. Bol bol dinlenin mutlaka geçecek🩷