Elos_1907 Arkadaşlar 12 haftalık gebeyim tablet ilaç yutamıyorum asla balık yağı şurup olarak kullanıyorum möllers marka kullanan oldu mu tadı aşırı kötü şurubunda. Sizler neler kullandınız vitamin olarak
Hync1 Elos_1907 BEN OCEAN PLUS VE ELENATAL 2 KULLANIYORUM HAFTADA BİRDE D-CLOFOR D VİT KULLANIYORUM 20+1 HAFTALIĞIZ
Elos_1907 Hync1 elenatal 2 de folik asit var 12 hafta sonrası folik asit kullanılmaz gebeler 12 hafatqyq kadar kullanılır diye biliyorum elenatl 2 aldım 1 tane kullandık bıraktık hem kokusu hem haftamız uymadı hemde tutamadım büyük diye açıkçası