Kızım 35 aylık ve tuvalet eğitimine başladık. Cişini yapıyor ama kakasını tutuyor. Fitil verdik mecbur kalır yapar diye yapmadı ilk 6 gün yapmamıştı fitile rağmen sonra bezini takıp yapmasını bekledik öyle yaptı. Şimdi 4 gün oldu geliyor kakası yürüyor zipliyor falan eliyle tutuyo geri kaçırıyor yine fitil vermiştik yine yapmadı bez taktik beze de yapmiyor basina gelen var mi ya cok psikolojim bozuldu kasıkları cok sertlesti korkuyorum bugunde yapmazsa yarin doktora götüreceğim 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️