OgretmenEva Ozdemira centralde cengizhan beyi ve fatmanur hanımı tavsiye etmişti arkadaşlarım ancak evime uzak kalıyor diye vazgeçtim siz gittiniz mi oraya? Göztepe Medical parkta mehtap hanıma gidiyorum hamilelik öncesinden beri çok memnunum tavsiye ederim
Tgbatem Ozdemira bende yaren tuba bektaş a gidiyordum bıraktım ilgisiz ve suratsızlığı nedeniyle çetin çom da çok iyi biri ya ona dewam edicem ya da koşuyolu medipolde suna hanım a
Ozdemira OgretmenEva ben levent konur a gittim ama fatmanur hnımı övdüler ben de duydum. Mehtap hnımda doğum yapmış 3 tanıdığım var ve bana da övdüler bu hafta ona gideceğim sanırım:)
OgretmenEva Ozdemira gidin mutlaka ama h sonu gitmek istiyorsanız randevulara bakmaya başlayın baya yoğun oluyor çünkü